اعتصاب در مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

اعتصاب در مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
این افراد با شکستن برخی از وسایل و سر دادن شعارهایی باعث شدند که مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعطیل شود که با حضور به موقع نیروهای امنیتی این فضا آرام شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از  پارس خلیج، تعدادی از جوانان و اهالی شهرستان عسلویه،بخش چاه مبارک و شهرستان پارسیان نسبت به عدم بکارگیری نیروهای بومی منطقه در شرکت های مستقر در پارس جنوبی،با حضور در مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به این رویه اعتراض کردند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار پارس خلیج گفت: صبح امروز تعدای از جوانان و اهالی جویای کار شهرستان عسلویه،بخش چاه مبارک و شهرستان پارسیان با حضور در دفاتر اداری مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس باعث درگیری و شکستن درو پنجره اتاقهای این اداره شدند.

وی که خواست نامش در این خبر فاش نشود افزود: این افراد با شکستن برخی از وسایل و سر دادن شعارهایی باعث شدند که مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تعطیل شود که با حضور به موقع نیروهای امنیتی این فضا آرام شد.

این افراد از مسئولان خواسته اند با توجه به مدارک تحصیلی آنان فرصت های کاری را در اختیار آنها بگذارند و نسبت به بی توجهی مسئولان معترض شده اند.

این در حالیست که تا زمان مخابره این خبر از ورود ارباب رجوع به این اداره جلوگیری به عمل می آید.

گزارش پارس خلیج حاکی از آن است که طی یکی دو سال اخیر شاهد پیگیری جدی مسئولان صنعت نفت و به ویژه سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس برای به کارگیری نیروهای بومی در صنایع این منطقه بوده‌ایم و نتایج خوبی نیز کسب شده است.

۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۱۷
تعداد بازدید : ۵۰۰