کاهش ٥٤ درصدی مصرف نفت سفید منطقه تهران

کاهش ٥٤ درصدی مصرف نفت سفید منطقه تهران
مصرف نفت سفید منطقه تهران در دو ماه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال ٥٤ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: نفت سفید مصرفی این منطقه در ٦٢ روز نخست امسال، با ٥٤ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال پیش، به یک میلیون و ٨٠٦ هزار لیتر رسیده است.

مرتضی عابدینی پایش مصرف کنندگان نفت سفید به صورت خانه به خانه و شناسایی مصرف کنندگان واقعی این فرآورده نفتی به وسیله کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این منطقه را  از دلایل اصلی کاهش قابل ملاحظه مصرف نفت سفید برشمرد.

وی، همچنین از مصرف ٨١٧ میلیون و ٩٥٨ هزار لیتر بنزین در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده نفتی در دو ماه امسال، نسبت به مدت زمان مشابه پارسال دو درصد رشد داشته است.

به گفته عابدینی در ٦٢ روز نخست امسال،مصرف نفت گاز منطقه تهران با ٢٤ درصد کاهش در قیاس با دو ماه نخست سال گذشته به ٣٣٥ میلیون و ٧١٨ هزار لیتر رسیده است.

وی درباره مصرف نفت کوره منطقه تهران نیز تصریح کرد: مصرف این سوخت در بازه زمانی یاد شده امسال به ١٠ میلیون و ٨٨٢ هزار لیتر رسیده که این مقدار، از کاهش ١٩ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه سال پیش حکایت دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران مجموع مصرف فرآورده های نفتی این منطقه را در دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه امسال،یک میلیارد و ١٦٦ میلیون و ٣٦٤ هزار لیتر اعلام کرد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۲۰
تعداد بازدید : ۴۴۴