از سوی اتاق ایران اعلام شد: شرایط دریافت روادید مکرر عراق برای تجار ایرانی

از سوی اتاق ایران اعلام شد: شرایط دریافت روادید مکرر عراق برای تجار ایرانی
شرایط دریافت روادید مکرر سفر به عراق برای تجار و پیمانکاران ایرانی فعال در بازار این کشور، از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، بر‌اساس دستورالعمل جدید اتاق ایران آن دسته از مدیران، پیمانکاران و فعالان اقتصادی که برای پیگیری تعهدات خود نیاز به دریافت روادید مکرر از سفارت عراق در تهران دارند، برای احراز معرفی‌نامه باید سه مدرک را تهیه و به اتاق بازرگانی که در ان عضو هستند تحویل دهند. این مدارک شامل مدارک مربوط به شرکت ثبت شده در عراق، قرارداد معتبر تجاری با طرف عراقی و تشخیص ضرورت اخذ روادید مکرر از سوی اتاق شهرستان مربوطه است.

بر اساس اعلام اتاق ایران، اتاق شهرستان باید پس از بررسی دقیق مدارک متقاضی و احراز شرایط فوق، مدارکی را جهت معرفی فعال اقتصادی متقاضی به سفارت عراق به اتاق ایران ارسال کند. این بسته مدارک باید شامل: معرفی‌نامه اتاق بازرگانی شهرستان مربوطه با ذکر درخواست روادید مکرر، تصویر کارت بازرگانی معتبر متقاضی، تصویر گذرنامه متقاضی که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد و فهرست شش ماه آخرین حقوق دریافتی برای کارمند شرکت باشد.
پس از این که مدارک به اتاق ایران ارسال شود برای اخذ ویزای مکرر به سفارت عراق ارسال خواهد شد و امور مربوط به آن انجام خواهد شد.
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۵۰۲