بررسی آلودگی نفتی آب منطقه سرخون اردل باحضور معاون وزیرنفت

بررسی آلودگی نفتی آب منطقه سرخون اردل باحضور معاون وزیرنفت
فرماندار شهرستان اردل گفت: در سفر معاون وزیر نفت به استان آلودگی نفتی آب منطقه سرخون این شهرستان بررسی و برای رفع آن اقدامات لازم انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اوپکس به نقل از ایرنا، با اشاره به سفر معاون وزیر نفت به شهرستان اردل افزود: این سفر امروز و با هدف بازدید از خطوط لوله انتقال نفت خوزستان به اصفهان انجام می شود که آلودگی نفتی آب منطقه سرخون نیز انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: از سال 90 آب منطقه سرخون به دلیل شکستگی لوله های نفت منطقه، آلوده شده و مردم این منطقه برای تامین آب شرب، کشاورزی و شیلات با مشکلات زیادی روبرو شده اند.

نوذری با بیان اینکه مردم 18 روستای منطقه میانکوه شهرستان اردل درگیر مشکل آلودگی آب هستند، گفت: در این روستاها بیش از 15 هزار نفر ساکن است.

فرماندار شهرستان اردل خاطرنشان کرد: با وجود تلاشهای انجام شده در سالهای گذشته، اقدام موثری برای رفع این مشکل انجام نشده است.

نوذری افزود: امید می رود در بازدید معاون وزیر نفت از این منطقه، مشکل آلودگی آب مردم این منطقه برطرف و بخشی از خسارات ناشی از این آلودگی به آنها پرداخت شود.

معاون وزیر نفت درامور پالایش وپخش فرآورده های نفتی امروز در سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری از پروژه های شرکت نفت به ویژه پتروشیمی دو شهرستان لردگان و بروجن دیدن می کند.

همچنین بررسی وضعیت آلودگی آب منطقه سرخون شهرستان اردل نیز از دیگر برنامه های عباس کاظمی است.

مرکز شهرستان اردل در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۱
تعداد بازدید : ۷۷۵