شخصاً پروژه‌های مهم آبی کشور را رصد می‌کنم

شخصاً پروژه‌های مهم آبی کشور را رصد می‌کنم
معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه بدنه دولت در توجه به مسئله آب یکپارچه است، گفت: شخصا رصد پروژه های مهم آبی کشور را تا وصول نتیجه انجام می دهم.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرگزاری تسنیم اسحاق جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی اظهار داشت: مسئله آب با توجه به وضعیت حال حاضر کشور در متن برنامه‌های دولت قرار دارد.

وی افزود: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به مقوله آب دارد چرا که می دانیم اگر امروز در خصوص آب سهل انگاری کنیم، آینده کشور را به خطر انداخته ایم.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: در برنامه داریم که با تصویب هیئت دولت برای برخی طرح های مهم آبی ردیف های بودجه ای ویژه ای تعریف شود.

جهانگیری با تأکید بر اینکه بدنه دولت در توجه به مسئله آب یکپارچه است، گفت: شخصا رصد پروژه های مهم آبی کشور را تا وصول نتیجه انجام می دهم.

به گزارش تسنیم، روز شنبه دوم خرداد ماه جلسه بررسی نحوه تامین مالی طرح های کلیدی وزارت نیرو به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شده بود که در این جلسه، مسئله آب به عنوان محوری ترین مسئله پیش روی دولت مطرح شد و در خصوص تأمین مالی طرح های کلیدی وزارت نیرو در این بخش، مواردی طرح و بررسی شد.

۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۱۵
تعداد بازدید : ۵۰۴