مصرف ٣٢٥ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه بوشهر

مصرف ٣٢٥ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه بوشهر
مصرف فرآورده های نفتی منطقه بوشهر در دو ماه نخست امسال به ٣٢٥ میلیون لیتر نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر به خبرنگار، گفت: در ٦٢ روز نخست امسال ٣٢٤ میلیون و ٨٤٦ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در منطقه بوشهر توزیع و مصرف شده است.

مراد حاصل مرادی سهم بنزین مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده ٨٥ میلیون و ١٥٨ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این مقدار سوخت، نسبت به مدت مشابه پارسال تغییر چندانی نداشته است.

به گفته وی، در دو ماه نخست امسال ٢٧٠ هزار لیتر نفت سفید در منطقه بوشهر مصرف شده که این مقدار در قیاس با مدت مشابه سال پیش، با کاهش ١٨ درصدی همراه شده است.

حاصل مرادی همچنین از مصرف ٢٣٣ میلیون و ٦٣٨ هزار لیتر نفت گاز در فروردین و اردیبهشت ماه امسال خبر داد و افزود: از مجموع نفت گاز مصرفی این منطقه، ١٢٧ میلیون و ٥٨٩ هزار لیتر آن به نفت گاز نیروگاهی و ١٠٦ میلیون و ٤٩ هزار لیتر نیز به نفت گاز غیر نیروگاهی اختصاص داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر تصریح کرد: مصرف نفت گاز نیروگاهی این منطقه نسبت به مدت مشابه پارسال، ٢٥ درصد و نفت گاز غیر نیروگاهی نیز ٢٠ درصد کاهش یافته است.

وی میزان مصرف نفت کوره این منطقه را در ٦٢ روز نخست امسال، پنج میلیون و ٧٨٠ هزار لیتر اعلام کرد.

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۳
تعداد بازدید : ۵۸۹