ثبت مصرف ٣١ میلیون لیتر فرآورده نفتی در ایلام

ثبت مصرف ٣١ میلیون لیتر فرآورده نفتی در ایلام
مصرف فرآورده های نفتی منطقه ایلام در اردیبهشت ماه امسال، به بیش از ٣١ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: مصرف انوع فرآورده نفتی این منطقه شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در ٣١ روز اردیبهشت ماه امسال، به ٣١ میلیون و ٦٨٨ هزار لیتر رسیده است.

پیمان بهرامی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده، ١٣ میلیون و ٢٠١ هزار لیتر بنزین در منطقه ایلام مصرف شد که از افزایش ٨,٥ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

به گفته وی، نفت سفید مصرفی این منطقه در اردیبشهت ماه امسال با ٢١ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال پیش به ٢٦٢ هزار لیتر رسیده است.

بهرامی همچنین از مصرف ١٧ میلیون و ٢١٢ هزار لیتر نفت گاز در منطقه بوشهر خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده نفتی در ٣١ روز دومین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، با افزایش ٥,٥ درصدی همراه بوده است.

مدیر شرکت کلی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر درباره مصرف نفت کوره این منطقه نیز گفت: مصرف این سوخت در بازه زمانی یاد شده با ٢٨,٥ درصد کاهش نسبت به اردیبهشت ماه سال پیش، به یک میلیون و ١٣ هزار لیتر رسیده است.

وی با اشاره به افزایش ٨,٨ درصدی مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در دومین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش، بیان کرد: مصرف این سوخت پاک در اردیبهشت ماه امسال به پنج میلیون و ٩٣٧ هزار و ٩٦٧ کیلوگرم رسیده است.

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۴۶۵