سامانه الکترونیکی توزیع نفت سفید در البرز راه اندازی شد

سامانه الکترونیکی توزیع نفت سفید در البرز راه اندازی شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز گفت: سامانه الکترونیک توزیع نفت سفید استان البرز برای اولین بار در کشور برای ساماندهی توزیع این فرآورده بین خانوارهای البرزی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اوپکس به نقل از جوان آنلاین، ابراهیم توسلی گفت:خانوارهای مصرف کننده نفت سفید به عنوان یکی از مهمترین مشتریان وزارت نفت و بویژه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، در حال حاضر سوخت مورد نیاز خود را با کالابرگ و از فروشندگی های نفت سفید به دلیل عدم دسترسی به گاز شهری خریداری و تأمین می کنند.

وی افزود: توزیع این فرآورده با کالابرگ با مشکلات زیادی از جمله توزیع خارج از شبکه و قاچاق سوخت، هزینه بالای چاپ و توزیع کالابرگ، عدم دسترسی به آمار دقیق و میزان سوخت مصرفی حوزه عملیاتی تحت پوشش همراه است از این رو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با انجام مطالعات اولیه، شناسایی بسترها و موانع موجود طرح ایجاد و راه اندازی سامانه توزیع نفت سفید از طریق کارت الکترونیکی را ارائه کرد.

توسلی اظهار داشت: مجوزهای لازم برای اجرای این طرح در استان البرز از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اخذ و در اردیبهشت ماه سالجاری برای اولین بار در کشور با انتخاب پیمانکار عملیات اجرای آن شروع شده که در صورت تحقق کامل اهداف مورد نظر در کل کشور نیز اجرایی خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز از دیگر نیازهای اجرای این سامانه را ارزیابی و انتخاب مراکز فروش نفت سفید مناسب اجرای طرح در استان البرز جهت اجرای آزمایشی طرح و معرفی به پیمانکار دانست.

۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۱۲
تعداد بازدید : ۶۸۳