کاهش تولید نفت داکوتای شمالی در ماه آوریل

کاهش تولید نفت داکوتای شمالی در ماه آوریل
اداره منابع معدنی ایالت داکوتای شمالی از کاهش اندک تولید نفت این ایالت در ماه آوریل سال ٢٠١٥ میلادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اداره منابع معدنی داکوتای شمالی با اشاره به افت قیمتهای نفت، اعلام کرد که پس از افزایش جزئی تولید در ماه مارس، تولید نفت این ایالت در ماه آوریل اندکی کاهش یافت.

  • به گفته این نهاد، تولید روزانه نفت داکوتای شمالی در ماه آوریل با حدود ٢٢ هزار بشکه کاهش نسبت به ماه مارس به ١,١٧ میلیون بشکه رسید.

    براساس این گزارش، با آغاز بهبود قیمتهای نفت در ماه آوریل، بسیاری از تولیدکنندگان نفت این ایالت بار دیگر نسبت به رونق حوزه باکن ابراز خوشبینی کرده‌اند؛ با این حال، براساس برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا تولید  نفت داکوتای شمالی در ماههای مه و ژوئن باز هم اندکی کاهش یافت. 

    در همین حال، تولید گاز طبیعی داکوتای شمالی در ماه آوریل حدود یک درصد افزایش یافت.

    به گفته اداره منابع معدنی ایالت داکوتای شمالی، تولیدکنندگان نفت این ایالت در ماه مارس حدود ١,٢ میلیون بشکه نفت در روز تولید کرده بودند که یک درصد یا ١٥ هزار بشکه در روز بیشتر از ماه فوریه بود.

    بنابراین گزارش، در ماه مارس ١٨٩ چاه در ایالت داکوتای شمالی و در مناطق متعلق به شرکتهای اکسون موبیل، هس، کانتیننتال ریسورسز و کونوکوفیلیپس کامل شد.

    اداره منابع معدنی این ایالت امسال به دلیل مسئله سوختن گازهای همراه در چاههای متعلق به شرکتهای وایتینگ پترولیوم، آبراکزاس پترولیوم، انرپلاس و دیگر شرکتها، تولید نفت را محدود کرده است. 

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۱۵
تعداد بازدید : ۵۶۱