ثبت مصرف ٥٠٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه کرمان

ثبت مصرف ٥٠٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه کرمان
مصرف فرآورده های نفتی منطقه کرمان در ٦٢ روز نخست امسال، به بیش از ٥٠٠ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان به خبرنگار، گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در دو ماه نخست امسال، به ٥٠٥ میلیون و ٢٧١ هزار لیتر رسیده است.

جعفر سالاری نسب میزان بنزین مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ١٩٦ میلیون و ٣٥٢ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: از این مقدار، ١٩٣ میلیون و ٣٦٣ هزار لیتر آن بنزین معمولی و دو میلیون و ٩٨٩ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

به گفته وی، مصرف بنزین معمولی این منطقه در دو ماه نخست امسال در قیاس با مدت مشابه سال پیش، ٤,٥ درصد و مصرف بنزین سوپر نیز ١٨ درصد افزایش یافته است.

سالاری نسب همچنین از مصرف پنج میلیون و ٥٩٦ هزار و ٥٠٠ لیتر نفت سفید در ٦٢ روز نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: این مقدار از کاهش ١٢ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی درباره نفت گاز مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این سوخت با ١٧ درصد کاهش نسبت به دو ماه نخست سال پیش، در بازه زمانی یاد شده امسال به ٢٦٩ میلیون و ٣٦٦ هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان همچنین، میزان مصرف نفت کوره این منطقه را در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ٣٣ میلیون و ٩٥٥ هزار و ٨٢٠ لیتر اعلام کرد و گفت: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه پارسال، با افزایش ٦,٧ درصدی همراه شده است.

سالاری نسب،همچنین از کاهش ١٣ درصدی توزیع نفت گاز غیر نیروگاهی در شهرستان کرمان در دوماه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح توزیع این فرآورده بر اساس جدول شماره چهار و بازدیدهای شبانه روزی از مجاری عرضه و مصرف کنندگان عمده و خرد زیر پوشش ناحیه مرکزی ،٩ میلیون لیتر فرآورده نفت گاز کمتر از روزهای مشابه سال پیش در شهرستان کرمان  توزیع شده است.

وی این موفقیت را مرهون تلاش  رئیس و کارکنان ناحیه مرکزی دانست .

به گزارش شانا،در  ٦٢ روز نخست امسال، بیش از ٦٠ میلیون لیتر نفت گاز در مصارف غیر نیروگاهی ناحیه یاد شده توزیع شده است .

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۳۳
تعداد بازدید : ۸۷۳