استقرار سامانه الکترونیکی کالا در شرکتهای تابعه صنعت نفت

استقرار سامانه الکترونیکی کالا در شرکتهای تابعه صنعت نفت
معاون وزیر نفت از آماده سازی سامانه الکترونیکی کالای صنعت نفت و پیاده سازی و استقرار آن در شرکتهای تابعه، چهار شرکت اصلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا سید عماد حسینی در گفتگو با خبرنگار با بیان این که هم اکنون مناقصه های یک و دو مرحله ای زیر بار این سامانه رفته است، تصریح کرد: بیش از دو هزار شرکت سازنده و تامین کننده کالا و خدمات صنعت نفت تا کنون در سامانه الکترونیکی کالا (وندورلیست واحد) ثبت نام کردند.

وی با بیان این که سازندگان پس از ثبت نام در این سامانه می توانند در مناقصه های صنعت نفت حضور پیدا کنند، گفت: پس از ثبت نام شرکتها در این سامانه، کمیته فنی و بازرگانی در شرکتهای اصلی با هدف بررسی وضع شرکتهای ثبت نام شده، فعال و هم اکنون در حال بررسی این شرکتها هستند.

حسینی افزود: با پایان بررسی ثبت نام کنندگان در چهار شرکت اصلی و با تایید معاونت امور مهندسی وزارت نفت، شرکتهای منتخب در سامانه الکترونیکی کالا قرار می گیرند.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی با بیان این که با تشکیل این سامانه جلوی بسیاری از تخلفها در صنعت نفت گرفته می شود، افزود: سامانه الکترونیکی کالا، مانند یک دستگاه مرکزی عمل می کند که ماژولهای مختلف آن از مرحله تقاضا تا حمل و ترخیص کالا، تقاضاها را به صورت کاملا مکانیزه پردازش می کند.

به گزارش شانا، راه اندازی سامانه تامین الکترونیکی کالای وزارت نفت با هدف رونق بخشی به تولیدات داخلی، ایجاد سیاستهای یکپارچه حمایتی، خودکفایی صنعتی و ایجاد بستری یکپارچه در همه بخشهای بازرگانی و مراکز خرید وزارت نفت تعریف و اجرایی می شود.

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۳
تعداد بازدید : ۹۲۸