مصرف ١٣٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در خراسان جنوبی

مصرف ١٣٠ میلیون لیتر فرآورده نفتی در خراسان جنوبی
مصرف فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی (بیرجند) در دو ماه نخست امسال به ١٣٠ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی به خبرنگار،گفت: دردو ماه نخست امسال، ١٣٠  میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است.

علی اصغر اصغری درباره بنزین مصرفی منطقه اظهار کرد: مصرف این سوخت در ماههای فروردین و اردیبهشت امسال با ٢,٣ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال به ٤٣ میلیون لیتر رسیده است.

به گفته وی، نفت سفید مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده، به چهار میلیون لیتر رسیده است که از کاهش ٢٠ درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی با اشاره به کاهش سه درصدی مصرف نفت گاز منطقه خراسان جنوبی در دو ماه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال پیش، عنوان کرد: مصرف این فرآورده نفتی در ٦٢ روز نخست امسال، به ٧٥ میلیون لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی، همچنین از مصرف چهار میلیون لیتر نفت کوره در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: مصرف این سوخت نیز در قیاس با مدت مشابه پارسال، با کاهش ٣٣ درصدی همراه بوده است.

وی درباره مصرف گازطبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه خراسان جنوبی در دو ماه نخست امسال نیز اظهار کرد: مصرف این سوخت پاک با ١٢ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، به بیش از چهار و نیم میلیون کیلوگرم رسیده است و با توجه به سیاستهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، استفاده از آن در منطقه خراسان جنوبی روند مطلوب و رو به رشدی را تجربه می کند.

به گزارش شانا، هم زمان عرضه خرده فروشی سوخت در بازارچه مرزی ماهیرود و عرضه سوخت برای مرزنشینان نیز در حال اجراست.

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۸
تعداد بازدید : ۸۹۶