بخش خصوصی صنعت نفت صدای خود را به گوش دولت می رساند

بخش خصوصی صنعت نفت صدای خود را به گوش دولت می رساند
تهران - دبیر ششمین همایش اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گازو پتروشیمی گفت: این همایش به منظور مطرح کردن مسایل مرتبط با حوزه کاری اتحادیه با مسوولان دولتی برگزار می شود.

احمد صرامی در جمع خبرنگاران، تحقق رشد اقتصاد پیوسته با ثبات و پرشتاب متناسب با اهداف چشم انداز 1404، هم افزایی و گسترش فعالیت های اقتصادی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به منظور افزایش تولید با استفاده از ظرفیت های موجود و همچنین لزوم ارایه راهکارهای ارتقای ساختار بانکی و بیمه ای را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی افزود: در این همایش فراهم نمودن زمینه های لازم برای تحقق رقابت پذیری و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای رفع موانع توسعه صادرات غیرنفتی و توانمند سازی بخش خصوصی در حوزه بانکرینگ، سوآپ (معاوضه) ترانزیت، و اهتمام ویژه دولت در خصوصی سازی و واگذاری مراکز عمده تولید فرآورده های نفت و گاز و پتروشیمی مورد توجه قرار می گیرد.

صرامی، اظهار کرد: اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گازو پتروشیمی دارای 200 عضو می باشد و حدود 14 هزار میلیارد ریال نیز گردش مالی دارد.

وی با تاکید بر پیچیدگی های صنعت نفت، خواستار آن شد که دولت، مجلس و قوه قضاییه بیش از صنایع دیگر پیچیدگی های این صنعت را مورد توجه قرار دهند.

به گفته وی این همایش روز دوشنبه (19 دیماه جاری) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
 

 

گزارش تصویری نشست خبری اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز وپتروشیمی ایران

۱۴ دی ۱۳۹۰ ۱۵:۲۲
ایرنا |
تعداد بازدید : ۱,۰۷۷