اعلام وصول هفت سوال ملی نمایندگان از سه وزیر

اعلام وصول هفت سوال ملی نمایندگان از سه وزیر
هفت سوال ملی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای نفت، جهاد کشاورزی و علوم، تحقیقات و فناوری اعلام وصول شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اوپکس به نقل از ایرنا، ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس اظهار داشت: سوال ملی بخشایش نماینده مردم اردستان از وزیر نفت در خصوص علت توقف توسعه گازرسانی در روستاها و سوال منطقه ای سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد این وزارتخانه در اجرای طرح احیای اراضی کشاورزی استان های خوزستان و ایلام اعلام وصول می شود.

وی ادامه داد: همچنین سوال ملی سه نفر از نمایندگان مجلس از وزیر علوم در خصوص علت برخی عزل و نصب های خلاف در دانشگاه های کشور اعلام وصول می شود.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین سوال ملی زهره طیب زاده نوری نماینده مردم تهران از وزیر علوم در خصوص نحوه احقاق حق بورسیه ای که مورد اجحاف قرار گرفته اند و سوال ملی قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس از وزیر علوم در خصوص نحوه ساماندهی آژانس های اعزام دانشجو به خارج از کشور اعلام وصول می شود.

صادقی افزود: همچنین سوال ملی قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد از وزیر علوم در خصوص عملکرد این وزارتخانه در پیشگیری از آسیب های پایان نامه های سفارشی اعلام وصول می شود.

۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۵
تعداد بازدید : ۵۸۳