تولید روغن صنعتی با برند شرکت پالایش نفت تبریز

تولید روغن صنعتی با برند شرکت پالایش نفت تبریز
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریزگفت: این پالایشگاه تولید روغن های صنعتی برای موتورهای دیزلی و بنزینی، تک گریدی و چند گریدی و ضد یخ به ظرفیت 40 هزار تن در سال را در برنامه اجرایی خود دارد که امید است تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اوپکس به نقل از باشگاه خبرنگاران،مهندس محمد باقر دخیلی در حاشیه افتتاح واحد گرانول سازی گوگرد پالایشگاه تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: همچنین بزرگترین طرح زیست محیطی شمالغرب کشور با سرمایگذاری 175 میلیون دلاری در غالب چهار پروژه در این شرکت آغاز شده است.

وی اضافه کرد: پروژه تصفیه گازوییل با ظرفیت 30 هزار بشکه در روز با هدف تولید نفت گاز با استاندارد EU-V و با اعتبار 100 میلیون دلار تا پایان سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

دخیلی گفت: پروژه استحصال گوگرد از فراورده های تولیدی و بازیافت گازهای انتهایی گوگردسازی با ظرفیت 100 تن در روز با هدف استحصال گوگرد و کاهش آلایندگی زیست محیطی نیز تا پایان سال 96 به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: پروژه بازیافت گازهای ارسالی به سیستم مشعل با ظرفیت دو هزار و 400 تن در ماه با هدف بازیافت گازهای مشعل، کاهش آلایندگی و کاهش ضایعات تا پایان شهریور ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز اظهار کرد: دیگر پروژه مهم این طرح پروژه گرانول سازی گوگرد می باشد که با ظرفیت 18 تن در ساعت و با هدف کاهش آلایندگی ناشی از حمل و نقل گوگرد امروز به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: این پالایشگاه با تلاش دست جمعی تمامی کارکنان به دنبال دستیابی به چشم انداز سازمانی خود می باشد تا در آینده به پالایشگاهی  پیشرو در منطقه با اعتبار جهانی تبدیل شود.
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۰۵
تعداد بازدید : ۸۷۷