ضرورت توسعه خطوط لوله نفت و فرآورده های نفتی کشور

ضرورت توسعه خطوط لوله نفت و فرآورده های نفتی کشور
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به بند ٧ سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، بر توسعه خطوط لوله در کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات، نفت عباس کاظمی در گردهمایی مدیران این شرکت، گفت: تاکنون اقدامهای مهمی به منظور توسعه خطوط لوله نیروگاهها، فرودگاه و کنارگذر شهرها انجام شده است.

عباس کاظمی به احداث نخستین خط لوله در کشور در سال ١٢٩٠،اشاره و تصریح کرد: عمر خطوط لوله نفت به قدمت این صنعت(نفت) در ایران است و این باعث شده که مسیر توسعه صنعت انتقال نفت و فرآورده های نفتی در کشور با بهره گیری از تجربه، متخصصان با کفایت و دانش بالا، هموار شود.

در این گردهمایی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت نیز بر لزوم اعتماد متقابل و رعایت حقوق و مسئولیتها در مجموعه این شرکت تاکید کرد.

عباسعلی جعفری نسب با اشاره به بی وقفه بودن عملیات انتقال در این شرکت گفت:‌ کوچکترین بی توجهی به زیان کل شرکت منجر می شود؛ بنابراین تمام مدیران باید در حیطه اختیارات خود اعتماد لازم و جرات ادامه کار را داشته باشند.

وی با ارائه آماری از وضعیت موجود نیروی انسانی و تجهیزات در مجموعه ستاد و مناطق دوازدهگانه در خصوص مسایل حقوقی مانند حریم خط و مداخلات سازمانها و ... مباحثی را مطرح و خواستار توجه ویژه مسئولان به این امور شد.

جعفری نسب همچنین کمبود نیروی انسانی در مناطق را از مهمترین مشکلات شرکت برشمرد.

گفتنی است در این مراسم مدیران مناطق دوازدهگانه به طرح مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند که تامین نقدینگی،‌ جذب نیروی انسانی، کاهش سمتهای سازمانی، تجاوز به حریم خطوط، هماهنگی با دستگاههای استانی و صرفه جویی های به دست آمده از مهمترین موارد عنوان شده در نشست بود.

به گزارش علی اصغر سالمی، رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هدف از این گردهمایی را طرح مسایل و مشکلات مربوط به هر منطقه و ارایه راهکارهای لازم از سوی مدیرعامل، مدیران و روسای واحدها عنوان کرد و گفـت: این نخستین گردهمایی است که با حضور معاون وزیر برگزار می شود.

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۱۶
تعداد بازدید : ۶۰۳