نام‌گذاری روزهای هفته صرفه‌جویی در مصرف آب

نام‌گذاری روزهای هفته صرفه‌جویی در مصرف آب
در روزهای آغازین فصل تابستان و هم‌زمان با شروع فصل گرما، صرفه‌جویی در مصرف آب اهمیت مضاعف پیدا می کند؛ از این رو هفته اول تیرماه به عنوان "هفته صرفه‌جویی در مصرف آب" نامگذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار ایسنا، در هفته صرفه‌جویی مصرف آب، فعالیت‌های فرهنگی به منظور جلب توجه همگانی به اهمیت صیانت از این عنصر حیات بخش گسترش یافته و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی برنامه‌های متنوعی را در سراسر کشور به اجرا می‌گذارند.

مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه تأمین و توزیع آب شرب امیدوارند با همراهی مردم و رسانه‌های جمعی، هدف‌گذاری انجام شده برای توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب در کشور محقق شود.

عنوان روزهای این هفته که در نشست‌های بین روابط عمومی دو شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیریت منابع آب ایران و با توجه به شعار سال 94 انتخاب شده، به این شرح است:

* دوشنبه اول تیرماه 94: آب،‌رسانه، مدیریت مصرف (شرب،‌کشاورزی،‌صنعت)

* سه‌شنبه دوم تیرماه 94: آب،‌خانواده، همدلی و همزبانی دولت و ملت

* چهارشنبه سوم تیرماه 94: آب،‌ اقتصاد و توسعه پایدار

* پنجشنبه چهارم تیرماه 94: آب،‌محیط زیست و سلامت همگانی

* جمعه پنجم تیرماه 94: آب و آموزه‌های دینی

* شنبه ششم تیرماه 94: آب،‌مدیریت و چالش‌های منابع آب زیرزمینی

* یکشنبه هفتم تیرماه 94: آب،‌ قانون و حقوق شهروندی

بر اساس عنوان‌های تعیین شده برای هر روز، برنامه‌های هماهنگی برای اجرا در این هفته تدوین شده و در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته است تا بر این اساس فعالیت‌های فرهنگی برای جلب نظر افکار عمومی، رسانه‌ها، مسئولان قانون‌گذاری و قضایی و البته دولتمردان به اهمیت و پاسداشت از آب انجام گیرد.

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸
تعداد بازدید : ۵۸۳