کارگروه بررسی وضع گازرسانی به بخش صنعت سمنان تشکیل شد

کارگروه بررسی وضع گازرسانی به بخش صنعت سمنان تشکیل شد
کارگروه بررسی وضع گازرسانی به بخشهای صنعت و کشاورزی استان سمنان با دستور مشاور وزیر نفت در امور گازرسانی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار شانا، مشاور وزیر نفت در امور گازرسانی در این زمینه گفت: با تشکیل این کمیته و بررسی وضع مصارف صنایع استان، هیچ واحد صنعتی و کشاورزی در محدوده خطوط و شبکه های گازرسانی در استان سمنان از گاز طبیعی بی بهره نخواهند ماند.

محمود آستانه افزود: با تشکیل این کارگروه تمام واحدهای صنعتی و کشاورزی استان دسته بندی می شود و مقدار مصارف، فاصله آنها با خطوط گازرسانی،‌ توجیهات فنی و اقتصادی، روشهای جایگزین سوخت و بسیاری از فاکتورهای لازم برای تامین سوخت واحدهای تولیدی،‌ صنعتی و کشاورزی به وزارت نفت اعلام می شود.

مشاور وزیر نفت در امور گازرسانی ادامه داد: وزارت نفت وظیفه تصمیم گیری در خصوص ارائه راهکارها و تامین منابع مالی اجرای هرچه سریعتر پروژه های گازرسانی به این واحدها را برعهده دارد.

آستانه اظهار کرد: تغییر و تحولات عمده ای همسو با ارائه مطلوب خدمات به تمام واحدهای تولیدی و صنعتی در وزارت نفت به وجود آمده که در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت این اقدامات خواهیم بود.

به گزارش شانا، جلسه بررسی مشکلات تامین گاز طبیعی بخش صنعت و کشاورزی استان سمنان، دیروز (یکشنبه، ٢٤ خردادماه) با حضور مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرحهای گازرسانی، نمایندگانی از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، جهاد کشاورزی، استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان همیاری شهرداری ها و استانداری سمنان در شرکت گاز استان سمنان برگزار شد.

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۳۴
تعداد بازدید : ۵۰۴