۳۰ درصد سازندگان از حضور در نمایشگاه بیستم نفت محروم شدند

۳۰ درصد سازندگان از حضور در نمایشگاه بیستم نفت محروم شدند
دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: برگزارکنندگان نمایشگاه اعلام کردند به دلیل کمبود جا نمی توانند فضای بیشتری به سازندگان اختصاص دهند و در عمل، نتوانستیم به درخواست ۳۰ درصد از سازندگان تجهیزات صنعت نفت جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید آهنگران در نشستی خبری اظهار داشت: برای حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با افزایش 30 درصدی درخواست سازندگان تجهیزات صنعت نفت برای حضور در نمایشگاه مواجه بودیم که این درخواست ها را برای کمیته برگزار کننده نمایشگاه ارسال کردیم.

وی افزود: در عمل از لحاظ متراژ درخواستی نسبت به سال گذشته با 20 درصد رشد همراه بودیم، اما در عمل، فضایی که اختیار سازدنگان تجهیزات صنعت نفت برای ارائه توانمندی هایشان قرار گرفت 5 درصد بیش از گذشته بود.

دبیر انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران با بیان اینکه به طور متوسط چیزی در حدود 20 متر سرانه هر سازنده تجهیزات صنعت نفت در نمایشگاه بیستم بود، گفت: برگزارکنندگان نمایشگاه اعلام کردند به دلیل کمبود جا نمی توانند فضای بیشتری به سازندگان اختصاص دهند و در عمل، نتوانستیم به درخواست 30 درصد از سازندگان تجهیزات صنعت نفت برای حضور در نمایشگاه، جامه عمل بپوشانیم.

وی خاطرنشان کرد: مجری نمایشگاه بزرگ صنعت نفت علاوه بر تخصص های معمول باید اشراف کامل به صنعت نفت ایران و نقش مشارکت کنندگان در این صنعت داشته باشد تا بتواند نمایشگاه را هر چه بهتر در تناسب با منافع ملی برگزار کند.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۳۶
تعداد بازدید : ۴۹۲