دستور وزیر نفت برای حل مشکلات مربوط به دکل‌های حفاری شمال

دستور وزیر نفت برای حل مشکلات مربوط به دکل‌های حفاری شمال
مدیرعامل شرکت حفاری شمال گفت: بر اساس آخرین پیگیری های انجام شده، خوشبختانه وزیر نفت دستور داده‌اند تا مشکلات مربوط به دکل های حفاری شمال برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از ایسنا هدایت اله خادمی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به این موضوع گفت: طی جلسه اخیری که در حضور آقای جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ، آقای موسوی نماینده مجلس ، آقای سخاوت اسدی مدیرکل پارلمانی وزارت نفت و اینجانب برگزار شد مسایل و مشکلات مربوط به وضعیت کار دکل های حفاری شمال مورد بررسی و علت‌یابی قرار گرفت و با عنایت به نگاه مثبت مسئولان وزارت نفت، انشالله مشکلات این شرکت به زودی حل و فصل خواهد شد.

وی افزود: مهندس زنگنه وزیر نفت و مهندس جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دستورات اکیدی صادر کرده اند که مشکلات مربوط به وضعیت بیکاری دکل های ایرانی متعلق به شرکت حفاری شمال به زودی رفع خواهد شد.

خادمی یادآور شد: موضوع توجه به توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت های متکی به کار ایرانی یکی از اصلی ترین پایه های پیشرفت اقتصاد کشور در سالهای آینده است و به همین مناسبت لازم است تا تمامی متخصصان ، مدیران و فعالان اقتصاد ایران خصوصا در بخش نفت و گاز این ضرورت ها را نصب العین قرار دهند.

وی ادامه داد: شرکت حفاری شمال یکی از شرکت های برخاسته از اراده ملت ایران و تنها نماینده صنعت حفاری ایران در عرصه بین المللی است و توجه به این شرکت و اتکا به آن در عرصه توسعه داخلی در حقیقت اعتماد به اراده ملت ایران است.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۵۳۱