بودجه ١,٢ میلیارد دلاری وزارت نفت برای گازرسانی به صنایع کشور

بودجه ١,٢ میلیارد دلاری وزارت نفت برای گازرسانی به صنایع کشور
مشاور وزیر نفت در امور گازرسانی اظهار کرد: یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون دلار برای گازرسانی به صنایع کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا محمود آستانه با تاکید بر این که هیچ محدودیتی برای گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع کشور وجود ندارد به خبرنگار گفت: پارسال صنایع فاقد گاز کشور روزانه حدود سه میلیارد و ٧٠٠ میلیون لیتر سوخت مایع مصرف کرده اند.

وی افزود: هم اکنون ٢٠ هزار واحد صنعتی فاقد گاز در کشور وجود دارد که تمهیدات لازم برای تامین منابع مالی گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی اندیشیده شده است.

برخورداری ٢٥٠ هزار خانوار از نعمت گاز

مشاور وزیر نفت در امور گازرسانی اظهار کرد: در چهار ماه گذشته، ٢٥٠ هزار خانوار در سراسر کشور از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

آستانه منابع مالی در نظر گرفته شده برای گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای فاقد گاز کشور در قالب بند «ق» را بیش از یکهزار و ٢٠٠ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: هیچ نگرانی از نظر تامین منابع مالی برای اجرای پروژه های گازرسانی وجود ندارد.

به گفته وی، مدیر و شرکتی در اجرای این بند از قانون موفق است که سهم بیشتری از این منابع مالی را با تعریف پروژه های گازرسانی به خود اختصاص دهد.

۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۱۰
تعداد بازدید : ۴۹۱