الاکلنگ شاخص بورس در ارتفاع ۶۲ هزار واحد

الاکلنگ شاخص بورس در ارتفاع ۶۲ هزار واحد
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص بورس تحت تاثیر مثبت نمادهای بانکی ۱۱۶ واحد رشد کرد.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در حالی که شاخص بورس روزگذشته افت 211 واحدی را به ثبت رسانده بود، در پایان معاملات امروز، 116 واحد رشد کرد تا به الاکلنگ خود در ارتفاع 62 هزار واحد ادامه دهد.
بر اساس این گزارش؛ در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با دادوستد 445 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 105 میلیارد تومان در 28 هزار نوبت شاخص بورس 116 واحد رشد کرد و در ارتفاع 62 هزار و 558 واحد آرام گرفت.
نمادهای معاملاتی وبملت، شبندر، وکار، وبصادر و وتجارت هم در روزجاری بیشترین اثر مثبت و نمادهای معاملاتی وغدیر، پارسان، فملی، شنفت و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر روند حرکتی نماگر بازار سهام داشتند و پربیننده‌ترین نمادهای معاملاتی امروز هم به نام وبملت، وبصادر، شبندر، خودرو، فاذر و ونفت شد.
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه نیز روز مثبتی را سپری کردند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) نیز 48 واحد، کل(هموزن) 16 واحد، قیمت(هموزن) 14 واحد، آزادشناور 256 واحد، بازار اول 104 واحد و بازار دوم 115 واحد رشد را در روزجاری به خود دیدند.
در بازارهای فرابورس ایران نیز با دادوستد 110 میلیون ورقه به ارزش 88 میلیارد تومان در 10 هزار نوبت، آیفکس پس از چند روز افت سرانجام مثبت شد و با رشد 3.2 واحدی در کانال 691 واحد قرار گرفت.
بازگشایی نماد معاملاتی شرکتهای قند پیرانشهر، صنعتی و سرمایه گذاری سپنتا، ایران یاسا تایر، گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران، دشت مرغاب، صنایع فولاد آلیاژی یزد، اوراق مشارکت شرکت میدکو، اوراق مشارکت شرکت لیزینگ رایان سایپا، حق تقدم شرکت بانک انصار و و توقف نماد معاملاتی شرکتهای قند پیرانشهر، صنعتی و سرمایه گذاری سپنتا، حفاری شمال، داروسازی فارابی، نمادمعاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی اسفند، اوراق اجاره شرکت واسط مالی مهر و حق تقدم شرکت سرمایه گذاری ملی ایران هم از دیگر اتفاقات امروز بازار سرمایه بودند.
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۰۵
تعداد بازدید : ۶۸۴