ثبت ١٣٩ بازرسی زیست محیطی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

ثبت ١٣٩ بازرسی زیست محیطی در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در اردیبهشت ماه امسال، ١٣٩ مورد بازرسی زیست محیطی در حوزه عملیاتی این شرکت به ثبت رسید.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، ابراهیم منصور نژاد با بیان این که این تعداد بازرسی در شرکت مناطق نفت خیز جنوب نسبت به مدت مشابه پارسال ١٨ درصد رشد دارد، افزود: بازرسی های زیست محیطی با هدف شناسایی عوامل موثر بر محیط زیست و ارائه اقدامهای کنترلی مناسب در راستای پیشگری از آلودگی های محیطی اجرا می شود. 

وی با اشاره به ضرورت آموزش کارکنان این شرکت در جهت نهادینه کردن آموزه های مبتنی بر ایمنی، بهداشت و محیط زیست به عنوان یک مولفه مهم در افزایش هرچه بهتر بهره وری سازمان، اظهار کرد: در مدت پیش گفته شده یک هزار و ٦٢١  نفر از کارکنان دوره های آموزشی HSE را با موفقیت پشت سر گذاشتند.  

منصور نژاد با بیان این که تامین، حفظ و ارتقای وضعیت جسمی و روحی کارکنان و همچنین کنترل عوامل زیان آور محیط کار  از مهمترین اهداف بهداشت حرفه ای قلمداد می شود، گفت: در اردیبهشت ماه امسال، تعداد ١١١ مورد بازرسی بهداشتی نیز  از سوی کارشناسان این بخش انجام شد.    
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۳۱
تعداد بازدید : ۶۴۷