خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت سیاه بیشه-وردآورد نیمه اول سال ۹۴ برق‌دار می‌شود

خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت سیاه بیشه-وردآورد نیمه اول سال ۹۴ برق‌دار می‌شود
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: بهره‌برداری از خط انتقال ۴۰۰ کیلوولت "سیاه‌بیشه - وردآورد" در شبکه سراسری نقش کلیدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرگزاری تسنیم، هوشنگ فلاحتیان در بازدید از خط 400 کیلوولت "وردآورد-سیاه‌بیشه" گفت : این طرح یکی از خطوط بسیار مهم است که نقش کلیدی و اساسی را برای تبادل انرژی بین شبکه و نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای سیاه بیشه ایفا می‌کند.

وی افزود: رعایت نکات ایمنی در اجرای خط انتقال از الزامات جدانشدنی از آن است.
در ادامه "سیدزمان حسینی" ، مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر این که کیفیت در اجرای طرح مهم‌ترین بخش این پروژه است، اظهار داشت: در این طرح تلاش شد به خاطر فوریت کار از کیفیت اجرا کاسته نشود.
همچنین "مهدی خدابخش" مجری طرح خطوط و انتقال در رابطه با نصب برج‌های انتقال تصریح کرد: این خط دارای سه پیمانکار است و هر پیمانکار دارای دو گروه برج‌بندی و دو گروه سیم‌کشی مجزا هستند که به موازات یکدیگر، کار نصب برج و سیم کشی را برعهده دارند.
وی با اشاره به زمان برق‌دار شدن خط انتقال 400 کلیولت وردآورد-سیاه بیشه گفت: این خط تقریبا نیمه اول سال 94 برق‌دار می‌شود.
در پایان این بازدید، "امیرسعید بردبار"، مدیر این پروژه در خصوص چگونگی مسریابی خط گفت: اجرای این پروژه از سال 86 آغاز شده و هم‌زمان با شروع کار مسیریابی خط انتقال پیمایش فیزیکی، طراحی، تثبیت و سپس نهایی شد و بدین ترتیب از 190 پایه خط انتقال ، 10 پایه آن حذف شد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۸
تعداد بازدید : ۵۹۸