رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران دو مشاور خود را انتخاب کرد

رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران دو مشاور خود را انتخاب کرد
محسن جلال پور رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران با دو حکم "محمدحسین کریمی پور" را به سمت مشاور عالی هیأت رئیسه و رئیس گروه مشاورین اتاق ایران و "علا میرمحمد صادقی" را به سمت مشاور عالی هیأت رئیسه در امور پیشکسوتان اتاق ایران، منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رئیس جدید هشتمین دوره اتاق یازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران بعد از پیروزی اخیر خود در انتخابات اتاق در دو حکم،  "محمدحسین کریمی پور" را به سمت مشاور عالی هیأت رئیسه و رئیس گروه مشاورین اتاق ایران و "علا میرمحمد صادقی" را به سمت مشاور عالی هیأت رئیسه در امور پیشکسوتان اتاق ایران، منصوب کرد.

بنا بر این  گزارش در متن حکم "محمدحسین کریمی پور" آمده است: «با توجه به سوابق، دانش و شایستگی هایتان، جنابعالی به سمت مشاور عالی هیئت رئیسه و رئیس گروه مشاورین اتاق ایران منصوب می‌شوید.

امید است، تحت عنایت الهی در تقویت و اعتلای خردورزی در اتاق ایران موفق باشید».

بر اساس گزارش های منتشر شده حکم "علا میرمحمد صادقی" نیز به شرح زیر است: «اینک در آغاز دوره هشتم فعالیت هیأت نمایندگان اتاق ایران، مایلم مراتب تشکر و سپاس خود و فعالان اقتصادی کشور از همراهی ها، مسئولیت پذیری و خدماتی که طی همه ادوار گذشته مصروف امور اتاق ایران و عزت و پیشرفت اقتصاد بخش خصوصی کشور اسلامی مان داشته اید ابراز نمایم.

مایه توفیق و مباهات است که با تصویب هیأت رئیسه این دوره، جنابعالی به عنوان مشاور هیأت رئیسه در امور پیشکسوتان همچنان همراه و مددکار اتاق ایران خواهید ماند.

ضمن ابلاغ این تصمیم مستدعی است پیش نویس اساسنامه شورایعالی پیشکسوتان اتاق ایران را فراهم نموده و برای تصویب به هیأت رئیسه تقدیم فرمایید.

مسئولیت تشکلیل این شورایعالی و فراهم آوردن این زمینه حضور و خردورزی برای خردمندان ارزشمند که سرمایه بخش خصوصی کشورند به جنابعالی سپرده می شود.

هیأت رئیسه اتاق برای استفاده بهتر از تجارب جنابعالی از شما برای حضور و ارائه مشورت در جلسات هیأت رئیسه نیز دعوت بعمل می آورد.

مزید توفیقات شما را که سرمایه ماندگار اتاق ایران هستید از درگاه ایزدی خواستارم».

 

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۴۱
تعداد بازدید : ۶۰۰