گازرسانی به فاز نخست شهر قشم تا پایان امسال

گازرسانی به فاز نخست شهر قشم تا پایان امسال
عملیات گازرسانی شبکه داخلی فاز نخست شهر قشم، آغاز شد و با انجام این پروژه گازرسانی بیش از شش هزار مشترک از نعمت گاز طبیهی برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: با انجام این پروژه گازرسانی بیش از شش هزار مشترک از نعمت گاز طبیهی برخوردار می شوند.

حیدر پروین مدت زمان در نظر گرفته شده برای انجام این پروژه گازرسانی را کمتر از یکسال عنوان کرد و افزود: عملیات گازرسانی به شبکه داخلی فاز نخست شهر قشم با اجرای بیش از ٣٥ کیلومتر خط تغذیه و توزیع گاز و با تامین اعتبار بیش از ٢٥ میلیارد ریال انجام می شود.

وی با اشاره به نصب حدود دو هزار انشعاب در اجرای پروژه یاد شده، ادامه داد: ٥٦ کیلومتر شبکه گازرسانی از گورزین به تولا و سوزا و ٧٦ کیلومتر از دوستکوه تا روستای گورزین شهر قشم در سالهای گذشته اجرا شده و هم اکنون عملیات خط انتقال شهرک صنعتی تولا و سوزا به شهر قشم به طول ١٢ کیلومتر در حال اجراست.

پروین از اجرای عملیات گازرسانی به فاز دو شهر قشم در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان سال ٩٥، تمام شهر قشم و شهرکهای صنعتی تولا و سوزا و شهرکهای سام و نریمان به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان با اشاره به افزایش فروش روزانه گاز طبیعی در استان از ٩ به ١٩ میلیون مترمکعب یادآور شد: هم اکنون این شرکت از نظر فروش گاز طبیعی، رتبه ششم در بین شرکتهای گاز استانی را به خود اختصاص داده است که با وارد مدار تولید شدن پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به رتبه پنجم در مصرف گاز طبیعی خواهد رسید.

پروین تاکید کرد: شرکت گاز استان هرمزگان به عنوان سرمایه گذار، توانایی دارد تا اجرای پروژه های گازرسانی را در کمترین زمان و با بهره وری کافی از محل بودجه های تزریق شده منابع داخلی شرکت ملی گاز به استان را بر عهده گیرد. 

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸
تعداد بازدید : ۶۰۹