سومین مانور HSE در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد

سومین مانور HSE در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد
معاون مدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری سومین مانور آموزشی این مدیریت در سال ٩٤ روی دستگاه حفاری ٥٢ فتح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار شانا در مناطق نفتخیز جنوب، سعید قربانی گفت: دکل ٥٢ فتح هم اکنون در موقعیت مناطق نفتخیز جنوب در اهواز استقرار دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری ١٠ مانور روی دکلهای خشکی این شرکت امسال، افزود: با همکاری واحدهای عملیاتی و پشتیبانی پارسال نیز هشت مانور انجام شده بود.

قربانی اظهار کرد: این تمرینها با هدف  افزایش ضریب ایمنی، آموزش و ارتقای سطح آگاهی کارکنان در مناطق عملیاتی و کارگاههای پشتیبانی شرکت برگزار می شود. 

معاون مدیریت HSE شرکت ملی حفاری ایران درباره اثرگذاری این تمرینها توضیح داد: ارزیابی مانورهای برگزار شده نشان دهنده بالا رفتن سطح آگاهی کارکنان  در زمینه مقررات و ضواط مربوط به ایمنی، بهداشت و محیط زیست است. 

وی گفت: در این مانورها همچنین آموزشهای کاربردی هنگام فوران چاه به کارکنان عملیاتی ارائه می شود تا در هنگام حوادث احتمالی، منطقه آلوده به مواد نفتی و گاز (H٢S) را کنترل و ایمن سازی کنند.

شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکتهای بالادستی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران است که افزون بر ٧٤ دستگاه حفاری دریایی و خشکی خود، به حدود ٣٠ دکل حفاری سایر شرکتها نیز خدمات فنی و مهندسی ارائه می دهد. 

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۶۵۹