ثبت مصرف ٥٧ میلیون لیتر فرآورده نفتی در خراسان شمالی

ثبت مصرف ٥٧ میلیون لیتر فرآورده نفتی در خراسان شمالی
منطقه خراسان شمالی در دو ماه نخست امسال،مصرف کننده ٥٧ میلیون لیتر انواع فرآورده بود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی به خبرنگار، گفت: مصرف انواع فرآورده نفتی در ٦٢ روز نخست امسال در این منطقه به ٥٦ میلیون و ٩٢٢ هزار لیتر رسیده است.

محسن وزارتی از مصرف ٢١ میلیون و ٧٢٣ هزار لیتر بنزین در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: از این مقدار بنزین، ٢١ میلیون و ٢٤٨ هزار لیتر آن معمولی و ٤٧٥ هزار لیتر سوپر بوده است.

به گفته وی، مصرف بنزین معمولی نسبت به مدت مشابه پارسال، ٣٠ درصد و مصرف بنزین سوپر نیز ٤٠ درصد کاهش یافته است.

وزارتی سهم نفت سفید مصرفی این منطقه را در دو ماه نخست امسال، پنج میلیون و ٤٦ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: این مقدار از کاهش ٢٢ درصدی مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه سال پیش حکایت دارد.

وی همچنین تصریح کرد: مصرف نفت گاز منطقه خراسان شمالی در ٦٢ روز نخست امسال، با ٩ درصد کاهش نسبت به سال گذشته، به ٣٠ میلیون و ٥٦ هزار لیتر رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به کاهش ٥٤ درصدی مصرف نفت کوره این منطقه در بازه زمانی یاد شده امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، عنوان کرد: مصرف این فرآورده نفتی در دو ماه نخست امسال، به ٩٧ هزار لیتر رسیده است.

وزارتی همچنین میزان گاز مایع (ال پی جی) مصرفی این منطقه را با ١١ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال پیش، دو هزار و ٦٨٦ تن اعلام کرد.

۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۵:۳۰
تعداد بازدید : ۶۸۹