اولین همایش تکنیکهای نوین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت

اولین همایش تکنیکهای نوین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت
اولین همایش ملی تکنیکهای نوین در تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران ١۴ و ١۵ مهرماه امسال از سوی مرکز پژوهشهای صنعتی و معدنی هم اندیشان چرخه علم و صنعت در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا،اهداف مؤثر در این کنفرانس تبادل فناوریهای نوین و اختراعات جدید پژوهشگران، متخصصین، کارشناسان آزمایشگاه، مدیران، موسسات علمی و پژوهشی، سازمانهای مختلف آزمایشگاهی و تحقیقاتی و ... برای تحقق اهداف پیش بینی شده و رسیدن به استانداردهای جهانی است، به طوریکه با فراهم‌سازی بستری برای تبادل فناوری و هم‌افزایی سازندگان با یکدیگر، بازارسازی، تحقیقات، آزمایشات و تبادل اطلاعات متخصصین و کارشناسان با هم اطلاعات کافی پیرامون پیشرفت تکنولوژی روز از منابع مختلف جهان دریافت شود تا در طراحی و توسعه جهت بهبود کیفیت تولید داخلی بکار گرفته شود.

شیمی، مواد،نفت، گاز و پتروشیمی، مکانیک، استاندارد و کنترل کیفیت، انرژی و محیط زیست و مدیریت تجهیزات مهمترین محورهای اولین همایش ملی تکنیکهای نوین در تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران است.

به گزارش شانا، آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش پنجم مردادماه  ١٣٩٤ است وعلاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرسwww.iranlabco.ir مراجعه کنند.

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۰۸:۳۹
تعداد بازدید : ۷۹۸