مصرف ١١٨ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه چالوس

مصرف ١١٨ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه چالوس
مصرف فرآورده های نفتی منطقه چالوس در دو ماه نخست امسال به بیش از ١١٨ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس به خبرنگار، گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی این منطقه شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در دو ماه نخست امسال، به ١١٨ میلیون و ٥٨٠ هزار لیتر رسید.

سید محمود طاهری سهم بنزین مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ٧٨ میلیون و ٢٧٠ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه پارسال، با رشد سه درصدی همراه شده است.

 به گفته وی، در ٦٢ روز نخست امسال، ٣٢ میلیون و ٢٠٨ هزار لیتر نفت گاز در منطقه چالوس مصرف شده است که این مقدار، از کاهش ١٧ درصدی مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه پارسال، حکایت دارد.

طاهری همچنین از مصرف هشت میلیون و ٣٤ هزار لیتر نفت سفید در فروردین و اردیبهشت ماه امسال خبر داد و افزود: مصرف این فرآورده نفتی در منطقه چالوس نسبت به مدت مشابه پارسال، ١١ درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس با اشاره به این که میزان نفت کوره مصرفی این منطقه در فروردین ماه  امسال، به صفر رسیده بود یادآور شد: مصرف این سوخت در اردیبهشت ماه امسال نیز با ٥٠ درصد کاهش نسیت به مدت مشابه پارسال، به ٦٨ هزار لیتر رسیده است.

۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۱:۱۱
تعداد بازدید : ۶۸۲