ثبت مصرف ٢٤٨ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه البرز

ثبت مصرف ٢٤٨ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه البرز
مصرف فرآورده های نفتی منطقه البرز در دو ماه نخست امسال، به بیش از ٢٤٨ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز به خبرنگار، گفت: مصرف انواع فرآورده نفتی در این منطقه شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در دو ماه نخست امسال، به ٢٤٨ میلیون و ٨٤٧ هزار لیتر رسیده است.

محمد ابراهیم توسلی سهم بنزین مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، ١٣٠ میلیون و ١٥ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: از این مقدار، ١١٩ میلیون و ٥٣٨ هزار لیتر آن بنزین معمولی و ١٠ میلیون و ٤٧٧ هزار لیتر نیز بنزین سوپر بوده است.

به گفته وی، مصرف  بنزین سوپر در قیاس با مدت مشابه پارسال، ١٢٩ درصد و مصرف بنزین سوپر نیز ٣٨ درصد افزایش یافته است.

توسلی از مصرف ٥٤ میلیون و ١٥٧ هزار لیتر نفت گاز در این منطقه خبر داد و افزود: این مقدار، از کاهش ٣٠ درصدی مصرف این فرآورده نفتی نسبت به مدت مشابه پارسال حکایت دارد.

وی تصریح کرد: مصرف نفت کوره منطقه البرز نیز در ٦٢ روز نخست امسال، به ٦١ میلیون و ١٤٨ هزار لیتر رسیده که از این مقدار، چهار میلیون و ٧٦٢ میلیون لیتر آن به نفت کوره بدون نیروگاه اختصاص داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز همچنین میزان نفت سفید مصرفی این منطقه را در بازه زمانی یاد شده، سه میلیون و ٥٢٧ هزار لیتر اعلام کرد که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، با کاهش ١٥ درصدی همراه شده است.

۱ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۰۸
تعداد بازدید : ۴۸۱