تمدید گواهینامه بین المللی سامانه مدیریتی شرکت نفت گچساران

تمدید گواهینامه بین المللی سامانه مدیریتی شرکت نفت گچساران
مدیرعامل شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران از موفقیت این شرکت در تمدید و احیای اعتبار گواهینامه‌ بین‌المللی سامانه مدیریتی QHSE- MS این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا خبرنگار در مناطق نفتخیز جنوب، امین محمدی گفت: ممیزی به عنوان یک ابزار قوی و مهم در گردآوری اطلاعات نسبت به عملکرد اثربخشی و مقدار کارایی در سامانه مدیریت همواره مورد توجه است.

وی با اشاره به ممیزی انجام شده از سوی شرکت ثبت و صدور گواهینامه (SGS)، افزود: شرکت نفت و گاز گچساران موفق به تجدید اعتبار گواهینامه سامانه مدیریتی استقرار یافته شامل سیستم مدیریت کیفیت ایزو ٩٠٠١:٢٠٠٨، مدیریت زیست محیطی ایزو ١٤٠٠١:٢٠٠٤ و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای اوسس ١٨٠٠١:٢٠٠٧ و همچنین تمدید اعتبار گواهینامه سامانه مدیریت کیفیت ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ISO/TS٢٩٠٠١:٢٠١٨، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست P FORUM:١٩٩٤& HSE E شده است.

محمدی با بیان این که این شرکت از سال ١٣٨٣ موفق به استقرار سامانه های مدیریت QHSE- MS شده است، توضیح داد: از آن زمان تاکنون این سامانه ها به طور مستمر و مطابق با ویرایشهای تازه استاندارد های روز، ارتقا، بازنگری و ممیزی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تمدید و دریافت این گواهینامه‎ها را از دستاوردهای اداره سامانه  و بهره‌ وری شرکت عنوان و اظهار کرد: با استقرار این سامانه ‌های مدیریتی دیدگاه فرآیندگرایی، نگرش سیستمی، حفاظت از محیط زیست، رضایت مندی کارکنان، مشتریان و جلب نظر طرفهای ذینفع در  همه فعالیتهای شرکت لحاظ می شود.

وی با بیان این که سالانه اهداف سازمان برای بهبود عملکرد سامانه های استقرار یافته تدوین، تصویب، اجرایی و به صورت ماهانه پایش و تجزیه و تحلیل می شود، یادآور شد: برنامه ریزی، پیگیری، تلاش و زحمتهای همه همکاران سازمان به ‌ویژه اداره مهندسی سیستمها و بهره‎ وری در این زمینه جای تشکر و قدردانی فراوان دارد.

شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکتهای تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که در گستره بخشهایی از استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و خوزستان در زمینه تولید نفت، گاز و مایعات گازی فعالیت می کند.

۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۴۷۹