مصوبه کاهش نرخ CNG از زمان ابلاغ اجرایی می شود

مصوبه کاهش نرخ CNG از زمان ابلاغ اجرایی می شود
مصوبه جدید دولت مبنی بر کاهش قیمت سی ان جی از ٦٠٠ تومان به ٥٠٠ تومان در هر کیلوگرم، از زمان ابلاغ به دستگاه مربوط،اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر طرح احداث جایگاههای سی ان جی کشور در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: کاهش قیمت سی ان جی از ٦ هزار ریال به پنج هزار ریال برای هر کیلوگرم، روز یکشنه ٣١ خردادماه در هیئت دولت مصوب شده است و عملیاتی شدن آن با نرخ ٥٠٠ تومان نیز از تاریخ ابلاغ مصوبه خواهد بود.

امیر وکیل زاده با اشاره به این که ابلاغ مصوبه دولت چند روز زمان می برد، تصریح کرد: به محض دریافت ابلاغیه مربوط به کاهش نرخ سی ان جی، تغییرات مربوط به نمایشگرها نیز در همه جایگاههای عرضه این سوخت پاک اعمال خواهد شد.

به گفته وی، اعمال تغییر نرخ در نمایشگرهای جایگاههای سی ان جی، ظرف مدت کوتاهی (دو یا سه روز) انجام خواهد شد و در این مدت،جایگاهداران با نصب بر چسب قیمت جدید، وجه سوخت را از مراجعان دریافت می کنند.

به گزارش شانا، هیئت وزیران روز یکشنبه (٣١ خردادماه) در نشستی به ریاست حسن روحانی؛ رییس جمهوری تصویب کرد بهای فروش هر کیلوگرم گازطبیعی فشرده (تحویلی به مصرف) از تاریخ ابلاغ تا پایان تابستان ١٣٩٤، از ٦٠٠ تومان به ٥٠٠ تومان کاهش یابد.

۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۵۹
تعداد بازدید : ۵۰۰