ثبت درجه ممتاز و درجه یک برای ٨٠ درصد جایگاههای کردستان

ثبت درجه ممتاز و درجه یک برای ٨٠ درصد جایگاههای کردستان
براساس ارزیابیها، ٨٠ درصد جایگاههای سوخت منطقه کردستان، ممتاز شناخته شده اند.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: هم اکنون ٨٠ درصد از مجموع جایگاههای این منطقه با کسب شاخصهای کیفی، رتبه های ممتاز و درجه یک را به خود اختصاص داده اند.

فریدون یاسمی با اشاره به اجرای طرح درجه بندی جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی در نیمه نخست امسال، بر پایشهای منظم جایگاههای عرضه سوخت این منطقه جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و ارتقای سطح کیفی وکمی مجاری عرضه تاکید کرد.

وی  افزود:  با اجرای طرح درجه بندی جایگاهها و فروشندگیهای سکودار در نیمه نخست امسال، ارزیابی ٥٧ باب جایگاه سوخت در دستور کار گروههای تخصصی ارزیاب قرار گرفت که با افزایش ١٠ درصدی جایگاههای ممتاز منطقه ، ٣٦ باب آن رتبه ممتاز و ١١ باب دیگر نیز رتبه درجه یک را به خود اختصاص داده اند.

به گفته یاسمی، ارتقای وضع عمومی، استانداردهای فنی و ایمنی ، ارتقای کیفی جایگاهها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تامین تجهیزات مورد نیاز امتیازهایی هستند که بواسطه رعایت آنها، جایگاهداران می توانند کارمزد بیشتری دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با توجه به تغییر دستورعمل و شاخصهای طرح درجه بندی جایگاهها در نیمه دوم سال ٩٣،  به منظور آشنایی جایگاهداران جلساتی با حضور تیمهای درجه بندی برگزار شد.

وی بیان کرد: هم اکنون همه جایگاههای عرضه این منطقه دارای سامانه هوشمند سوخت ، ژنراتور برق اضطراری و مجهز به سیستم پرداخت الکترونیکی بانک ملت هستند.

۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۵۵۷