توزیع ٤٦٢ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان

توزیع ٤٦٢ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه زاهدان
بیش از ٤٦٢ میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره و سوخت هوایی در بهار امسال در منطقه زاهدان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، در گفتگو با خبرنگار ،میانگین توزیع روزانه این فرآورده ها را در ٩٣ روز آغازین امسال حدود پنج میلیون لیتر عنوان و اظهار کرد: این فرآورده ها، به مجاری عرضه، مصرف کنندگان عمده، نیروگاهها، بازارچه های مرزی و مراکز سوختگیری هواپیمایی ارسال شده است.

دادخدا اعتصامی گفت: امسال توزیع فرآورده های نفتی به جز نفت گاز نیروگاهی، در قیاس با مدت مشابه پارسال، افزایش اندک و حتی کاهش داشته است.

به گفته وی نفت گاز نیروگاهی توزیعی این منطقه در سه ماهه نخست امسال، ١٤٥ میلیون و ٢٠٧ هزار لیتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال از ١١ درصد رشد حکایت دارد.

اعتصامی مقدار نفت گاز تحویلی به نیروگاهها را ٥٧ میلیون و ٣٢٩ هزار لیتر اعلام کرد.

وی درباره عرضه سوخت بهاری بازارچه های مرزی و فرودگاههای منطقه زاهدان در بهار امسال نیز گفت: عرضه سوخت در بازارچه های مرزی این منطقه پنج میلیون و ٥٣٣ هزار لیتر  و تحویل سوخت فرودگاهی نیز سه میلیون و ٨١٥ هزار لیتر بوده است.

اعتصامی تصریح کرد: با اجرای طرح تحویل سوخت براساس پیمایش به ناوگان حمل و نقل کشور که از ابتدای تیرماه امسال آغاز شده است، انتظار می رود در ماههای آینده شاهد کاهش چشم افسای مصرف نفت گاز در منطقه زاهدان باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان،مقدار بنزین توزیع شده در این بازه زمانی را نیز  ١٤٢ میلیون ٣٢٤ هزار لیتر و مصرف نفت کوره را ٦٩ میلیون و ٥٥٠ هزار لیتر اعلام کرد.

به گفته وی، هر یک از این فرآورده ها نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش داشته اند.

اعتصامی،همچنین از توزیع ٣٨ میلیون و ٢٩٠ هزار لیتر نفت سفید و کاهش ٢٦ درصدی آن در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۵۸۵