معارفه رئیس منطقه عملیاتی خارک

معارفه رئیس منطقه عملیاتی خارک
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن بازدید از منطقه عملیاتی خارک از تعدادی پروژه های این منطقه بازدید کرد و در مراسم تودیع و معارفه رئیس این منطقه حاضر شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، سعید حافظی ، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره و جمعی از مدیران و روسای ستادی شرکت نفت فلات قاره ایران از بخشهای مختلف عملیاتی منطقه خارک بازدید کردند.

حافظی بلافاصله پس از ورود به منطقه خارک به وسیله بالگرد به سکوی فروزان عزیمت کرد و از نزدیک در جریان روند بازسازی سکو قرار گرفت.

مدیرعامل و همراهان همچنین از خط لوله ٢٤ اینچ جدید خارک بازدید کرده و در جریان روند اجرای پروژه مذکور قرار گرفتند. این گروه همچنین ضمن حضور در پروژه NGL خارک از وضع این پروژه و اقدامات انجام شده در وضع سخت تحریم با توضیحات اکبرموسوی ، معاون منطقه آگاه شدند.

حافظی در این سفر همچنین در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید منطقه خارک نیز حضور یافت و در مراسم ویژه‌ای، از زحمات و خدمات محمود ابراهیمی قدردانی شد و محمدعلی رحیمیه به عنوان رئیس جدید منطقه عملیاتی خارک معرفی شد.

ابراهیمی نیز در سخنانی، دوره چهار ساله مسئولیت خود را در منطقه خارک از بهترین دورانهای خدمتی خود اعلام کرد و از همدلی نیروهای مستقر در این منطقه به عنوان یک امتیاز ویژه یاد کرد.

محمدعلی رحیمیه ، رئیس جدید این منطقه عملیاتی نیز در سخنانی از حضور در جمع همکاران پرتلاش منطقه خارک اظهار رضایت و خوشوقتی و برای مهندس ابراهیمی که منشاء خدمات بسیاری در این منطقه بوده تشکر و قدردانی کرد.

شایان یادآوری است که دیدار با نیروهای خدماتی و پیمانکاری مستقر در منطقه، گفتگو در خصوص مسائل و مشکلات پیش رو و ارائه راهکار در این باره پایانبخش برنامه‌های مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره در منطقه عملیاتی خارک بود.

۶ تیر ۱۳۹۴ ۱۴:۵۴
تعداد بازدید : ۵۹۶