اجرای ٦٨٣ دستور کار برای تحقق تعمیرات اساسی امسال

اجرای ٦٨٣ دستور کار برای تحقق تعمیرات اساسی امسال
اجرای ٦٨٣ مورد دستور کار با ٦٠ هزار نفر-ساعت کار و دریافت دو هزار و ٣٥٠ مجوز از جمله برنامه تعمیرات اساسی پالایشگاه اول مجتمع پارس جنوبی است.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا رئیس تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: بر اساس سیاست تعمیرات، تجهیزاتی در طول دوره‌ تعمیرات اساسی مورد تعمیر یا بازرسی قرار می گیرند که تعمیر یا بازرسی آنها به نوعی با توقف تولید همراه باشد.

اکبر غلامی افزود: تعداد ٢٥٢ مورد از این دستور کارها، تعمیرات پیشگیرانه برنامه ریزی شده در دوره اورهال و حدود ٤٣١ مورد دیگر، دستور کارهای اصلاحی، بهره برداری و بازرسی بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ٢٥٢ مورد جوشکاری در واحدهای یوتیلیتی و پروسس بوده که در مجموع دو هزار و ٣٥٠ مجوز کار صادر و انجام شده است.

به گفته وی، از این تعداد دستورکار، ٣٠١ مورد مربوط به واحد دستگاه‌های ثابت و مابقی نیز سایر واحدهای تعمیراتی بوده است.

رئیس تعمیرات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد: از نکات قابل توجه در اورهال امسال، انعطاف‌ پذیری بالای برنامه ‌ریزی بوده که با وجود زمان کم و حجم بسیار زیاد دستور کارها، بیش از ٥٠ دستور کار همزمان با اجرای تعمیرات اساسی و بنا به ضرورت و با نظر واحد بهره ‌برداری انجام شد.

وی اعلام کرد: ارتقا و روزآمد کردن سیستمهای کنترل  توزیع ( DCS )، بررسی و رفع اشکال کارتهای CPU و ارتباطی PLC سیستم ESD و F&G در واحد تعمیرات ابزار دقیق (بازرسی تجهیزات ثابت از جمله برج جذب و احیای آمین، واحدهای مرکاپتان‌ زدایی و نیز بازبینی تجهیزات حساس دوار از جمله کمپرسورهای پروپان)، تصفیه روغن ترانس و ... در واحد تعمیرات برق، از جمله فعالیتهای این دوره بوده است.

۷ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۱۴
تعداد بازدید : ۵۳۸