تدوین سند کنفرانس تخصصی خدمات حفاری ایران

تدوین سند کنفرانس تخصصی خدمات حفاری ایران
دومین کنگره ملی صنعت حفاری ایران اسفند ماه ۱۳۹۳ برگزار شد و حالا دبیرخانه دائمی کنگره تشکیل کارگروههایی فنی را با هدف تولید دانش تخصصی و کاربردی و ارائه راه‌حلهایی برای چالشهای صنعت حفاری در دستور کار قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، معاونت برنامه ریزی و تلفیق طرحها و برنامه ها اعلام کرد: پیرو این اقدام، جلسه‌ای با حضور نمایندگان صنعت حفاری در شرکتهای کارفرما و پیمانکار و نمایندگان مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی جهت بررسی سند کنفرانس تخصصی خدمات حفاری ایران در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز پارس تشکیل شد.

در این جلسه مقرر شد تا دبیرخانه دائمی کنگره ملی صنعت حفاری ایران با توجه به اهمیت ارائه مطلوب خدمات فنی در افزایش راندمان حفاری ، ارتقای کیفیت چاههای تولیدی به لحاظ ایمنی ، تداوم تولید و همچنین لزوم ساماندهی شرکتهای ارائه دهنده خدمات فنی با عنایت به افزایش چشم افسای سرما‌یه‌گذاریها در این بخش، " نخستین کنفرانس تخصصی خدمات حفاری ایران" را با محوریت شرکت نفت و گاز پارس در نیمه دوم آذرماه  برگزار کند.

شایان یادآوری است: همسو با هدف برگزاری مطلوب این کنفرانس، از نتایج کارگروههای دومین کنگره ملی صنعت حفاری ایران و بویژه کارگروه و پانل تخصصی خدمات حفاری بهره‌گیری شد و سند کنفرانس مشتمل بر چشم‌انداز، ماموریت، اهداف، برنامه‌ها، ساختار و کمیته‌های تخصصی تدوین شد.

۷ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۶۸۹