مصرف ٦٢١ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان تهران

مصرف ٦٢١ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان تهران
مصرف انواع فرآرده نفتی استان تهران در خردادماه امسال به بیش از ٦٢١ میلیون لیتر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران به خبرنگار، گفت: بنابر آمارهای دریافتی، در بازه زمانی یادشده ٦٢١ میلیون و ٣٨١ هزار لیتر انواع فرآورده نفتی شامل بنزین،نفت گاز، نفت کوره و نفت سفید در استان تهران مصرف شده است.

مرتضی عابدینی با بیان این که مصرف بنزین این استان در خردادماه امسال ٤٤٢ میلیون و ٩٤٠ هزار لیتر بوده است، مصرف این فرآورده را در مدت مشابه پارسال، ٤٢٠ میلیون و ٧٦٠ هزار لیتر اعلام کرد.

به گفته وی، مصرف نفت گاز این بازه زمانی ١٧١ میلیون و ٥٧٣ هزار لیتر و مصرف نفت کوره نیز پنج میلیون و ٧٨٨ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران درباره نفت سفید مصرفی ٣١ روز پایانی فصل بهار امسال نیز گفت: در این بازه زمانی یک میلیون و ٨٠ هزار لیتر نفت سفید مصرف شد که این مقدار در قیاس با مدت مشابه پارسال( یک میلیون و ٥٤٢ هزار لیتر) ٤٦٢ هزار لیتر کاهش داشته است.

عابدینی،مجموع فرآورده های نفتی مصرفی خردادماه سال گذشته را ٦٧١ میلیون و ٥٥٢ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: این آمار نشان می دهد مصرف     فرآورده های مصرفی در خردادماه امسال، بیش از ٤٩ میلیون لیتر کاهش داشته است.

وی با بیان این که بیشترین تغییرات مصرفی مربوط به نفت گاز است، تصریح کرد: مصرف این فرآورده در خردادماه پارسال ٢٤١ میلیون و ٦٠٥ هزار لیتر بوده در حالی که این مقدار در خردادماه امسال به ١٧١ میلیون و ٥٧٣ هزار لیتر کاهش یافته است.

۸ تیر ۱۳۹۴ ۱۵:۴۶
تعداد بازدید : ۵۳۲