کاهش ٥٨ درصدی مصرف نفت کوره منطقه سبزوار

کاهش ٥٨ درصدی مصرف نفت کوره منطقه سبزوار
مصرف نفت کوره منطقه سبزوار در بهار امسال، نسبت به مدت مشابه پارسال، ٥٨ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به خبرنگار، گفت: مصرف نفت کوره این منطقه به دلیل توسعه شبکه گاز طبیعی در سه ماه نخست امسال،‌ با ٥٨ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال پیش، به ٣٧٠ هزار لیتر رسیده است.

عیسی افتخاری سهم بنزین مصرفی این منطقه را نیز در بازه زمانی یاد شده ٣٨ میلیون و ٩٧٥ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: این مقدار از افزایش چهار درصدی مصرف این سوخت در قیاس با بهار پارسال حکایت دارد.

به گفته وی، در ٩٣ روز نخست امسال، ٤٦ میلیون و ٢٣٦ هزار لیتر نفت گاز در منطقه سبزوار مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش، با افزایش نیم درصدی همراه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار همچنین، از مصرف سه میلیون و ٩٥٩ هزار لیتر نفت سفید در این منطقه خبر داد و افزود: مصرف این سوخت در قیاس با سه ماه نخست پارسال، ٢٦ درصد کاهش یافته است.

افتخاری تصریح کرد: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی منطقه سبزوار در نخستین فصل امسال، با یک درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به ٨٩ میلیون و ٥٤١ هزار لیتر رسیده است.

وی یادآور شد: در ٩٣ روز نخست امسال، مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در منطقه سبزوار، با ٣,٥ درصد افزایش نسبت به مدت زمان یاد شده در سال پیش، به ١٠ میلیون و ٦٠٠ هزار مترمکعب رسیده است.

۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۵۴۱