تفکر مدیریت راهبردی بر وزارت نفت حاکم شده است

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور: امروز شاهد حاکم شدن تفکر مدیریت راهبردی در تمام بخش های صنعت نفت هستیم به گونه ای که می توان انتظار داشت به زودی به جایگاه برتر جهان دست یابیم.
علی اکبر صالحی گفت: امروز شاهد حاکم شدن تفکر مدیریت راهبردی در تمام بخش های صنعت نفت هستیم به گونه ای که می توان انتظار داشت به زودی به جایگاه برتر جهان دست یابیم.

 معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: در بازدید هوایی از منطقه ویژه پارس و پالایشگاه های گازی، مجتمع های پتروشیمی و به ویژه عملیات گسترده و چشمگیر فازهای باقیمانده پارس جنوبی، می توان به روحیه بسیجی کارکنان صنعت نفت پی برد.

وی گفت: جدیت و تلاش در پارس جنوبی نشان می دهد که فازهای باقیمانده این طرح ملی، به خوبی پیش می رود و تحریم های بین المللی نیز بی اثر بوده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با بیان اینکه توانمندی و دانش استراتژیک دکتر میرکاظمی برای صنعت نفت یک غنیمت بزرگ است، یادآور شد: طرح خودکفایی بنزین نشان داد که راهبردهای مدیریتی وزیر نفت و مجموعه مدیران و کارکنان صنعت نفت به چه میزان  موفقیت آمیز بوده است.

صالحی تصریح کرد: به طور قطع صنعت نفت، توانمندی لازم را برای دور زدن هرگونه تحریم جهانی به دست آورده است و می تواند اهداف بلند مدت خود را بدون نگرانی عملی و دنبال کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ادامه داد: با تحقق مجموعه موفقیت های کنونی صنعت نفت، انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد صدور گسترده خدمات فنی و مهندسی این صنعت راهبردی کشور به اقصی نقاط جهان باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاسی خارجی مجلس نیز گفت: مدیران و کارکنان صنعت نفت رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند و مبتنی بر همان ارزش ها و روحیه جانفشانی، اهداف بلند کشور را محقق می کنند.

دکتر علاء الدین بروجردی افزود: امیدواری به تحقق برنامه های بلند مدت و استراتژیک در فضای صنعت نفت حاکم شده است؛ این مهم را می توان با سفر به عسلویه و دیدن پروژه های عظیم، مشاهده کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز گفت: وضعیت کنونی صنعت نفت در پی اتصال حلقه های زنجیره ارزش محقق شده است و این نشان می دهد نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار و حفظ استقلال خود از سلطه جهانی، راه روشن خود را در پیش گرفته است.

مهندس موسی سوری تصریح کرد: امروز صنعت نفت بدون نیاز به شرکت ها و کارشناسان خارجی، با اتکا به توانمندی و دانش تلاشگران خود و تمام مشاوران و پیمانکاران، هدف اصلی و راه تعیین شده خود را در پیش گرفته است.

وی تصریح کرد: موفقیت های پی در پی اخیر صنعت نفت در زمینه های مختلف به ویژه طرح خودکفایی بنزین، حلقه های متعددی بود که موجب شادی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان آن شد.

سوری از نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خواست تا با سفر به عسلویه از پیشرفت ها و حماسه های صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دیدن کنند.

۷ آبان ۱۳۸۹ ۱۷:۳۴
شانا |
تعداد بازدید : ۱,۲۰۴