دویست و پنجمین جایگاه عرضه سوخت منطقه کرمان افتتاح شد

دویست و پنجمین جایگاه عرضه سوخت منطقه کرمان افتتاح شد
جایگاه اختصاصی عرضه سوخت "ستاری فر" که دویست و پنجمین جایگاه عرضه سوخت منطقه کرمان به شمار می رود در شهر ماهان این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان به خبرنگار، گفت: این جایگاه دویست و پنجمین جایگاه منطقه کرمان و شصت و یکمین جایگاه عرضه سوخت ناحیه مرکزی کرمان است.

جعفر سالاری نسب با اشاره به این که ساخت جایگاه یاد شده با رعایت همه ضوابط استاندارد انجام گرفته است، تصریح کرد: برای احداث این جایگاه بیش از ١٢ میلیارد ریال از محل سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.

وی افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت ١٨٠٠ متر مربع در شهر توریستی ماهان واقع شده و به دو مخزن (هر کدام به ظرفیت ٤٥ هزار لیتر) جهت ذخیره سازی فرآورده های بنزین مجهز شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمان با بیان این که جایگاه ستاری فر به ٦ دستگاه تلنبه و سه سکو تجهیز شده است، عنوان کرد: با بهره برداری از این جایگاه، شمار نازلهای منطقه به ٣٩١ نازل افزایش می یابد.

وی یادآور شد: این جایگاه دارای امکاناتی چون سیستم دوربینهای مدار بسته است و با آغاز فعالیت آن برای  ١٢ نفر از افراد بومی آن منطقه به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

به گزارش شانا، شهر ماهان در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان واقع شده است.

۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۰۶
تعداد بازدید : ۵۳۳