سمینار آشنایی با استانداردها و نهادهای تأیید صلاحیت در صنعت نفت برگزار شد

سمینار آشنایی با استانداردها و نهادهای تأیید صلاحیت در صنعت نفت برگزار شد
سمینار آشنایی با استانداردها و نهادهای تایید صلاحیت در صنعت نفت با هدف انتقال تجارب در حوزه کاری در شرکت نفت وگاز اروندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، در راستای ایجاد فرهنگ سازمان یادگیرنده و مستندسازی تجارب و فعالیتهای کلیدی کارکنان و براساس پیشنهاد سلطان کمالی، مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان، مقرر شد از این پس مدیران و مسئولان رده‌های شغلی مختلف اقدام به برگزاری سمینار و انتقال تجارب در حوزه کاری خود کنند.

سلطان کمالی، مدیرعامل شرکت نفت وگاز اروندان با اشاره به اهمیت برگزاری این نوع سمینارها و به روز رسانی اطلاعات عمومی و فنی مسئولان و کارشناسان از تمامی مدیران، مدیران میانی و کارشناسان دعوت به عمل آورد تا در این سمینارها شرکت کنند.

وی با تأکید بر لزوم پرورش نظرات دوم و سوم در هر مدیریت و لزوم همراهی نفرات میانی هر سازمان در جلسه‌های مختلف و به اشتراک گذاشتن اطلاعات با  آنها، گفت: با این حرکت، سازمان از محدودیتهای قائم به شخصی بودن خارج می‌شود و فرصت رشد و تعالی به زیرمجموعه فراهم شده و فرهنگ جانشین پروری در سازمان تسری می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان ، اولین سمینار یکشنبه ١٤ تیرماه تحت عنوان استانداردها و نهادهای تایید صلاحیت در صنعت نفت در مرکز آموزشهای مدیریت و عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار شد. 

۲۰ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۵۹
تعداد بازدید : ۵۴۶