افطاری مشترک کمیسیون انرژی و وزارت نیرو

افطاری مشترک کمیسیون انرژی و وزارت نیرو
امشب افطاری مشترکی با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت نیرو برگزار می‌شود که قرار است در خلال برگزاری این افطاری جلسه‌ای برای مرور وضعیت آب و برق کشور برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غروب امروز (بیست و دوم تیرماه) جلسه‌ای مشترک با حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و مسئولان وزارت نیرو برگزار می‌شود.

این جلسه قرار است از ساعت 19 آغاز شود و تا زمان افطار ادامه خواهد داشت. پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این است که این جلسه مشترک بیشتر دیداری دوستانه برای هماهنگی بیشتر نهاد نظارتی مجلس در بخش انرژی و متولیان آب و برق کشور است.

در جلسه یک ساعت و نیمه پیش از افطار، دستور جلسه خاصی وجود ندارد اما این‌گونه مقرر شده تا اعضای کمیسیون انرژی دغدغه‌های خود را در زمینه‌های تولید و مصرف آب و برق در کشور بیان کنند و گزارشی اجمالی از سوی مسئولان وزارت نیرو در این خصوص ارائه شود.

این افطاری مشترک و جلسه دوستانه در شرایطی برگزار می‌شود که در بیشتر نقاط کشور، تولید و مصرف آب و برق به حد سربه‌سر رسیده و این وضعیت، مدیریت دقیق مسئولان صنایع آب و برق را برای جلوگیری از بروز قطعی‌های آب و خاموشی‌ها می‌طلبد.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۰۸:۵۹
تعداد بازدید : ۸۳۳