پیام تسلیت معاون وزیر نفت در پی درگذشت یکی از پرسنل پتروشیمی مارون

پیام تسلیت معاون وزیر نفت در پی درگذشت یکی از پرسنل پتروشیمی مارون
در پی درگذشت یکی از همکاران صنعت پتروشیمی در اثر حادثه ای در پتروشیمی مارون، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا، در پی درگذشت یکی از همکاران صنعت پتروشیمی در اثر حادثه ای در پتروشیمی مارون، عباس شعری مقدم پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
همکاران ارجمندم

درگذشت همکار متعهد مرحوم جناب آقای شهرام محمدی، موجب تألم و تأثر عمیق گردید. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده معزز ایشان، مدیریت و همکاران پتروشیمی مارون و همکاران صنعت پتروشیمی، از ایزد منان خواستارم که با رحمت عظیم خود روح پاک و آزاده آن عزیز را در خلد برین میهمان رستگاران کند. باشد که ما و همه بازماندگان در این آزمون سخت، شکیبا و استوار بر تقدیر حضرت حق تسلیم و مزین به مقام صبر جمیل گردیم.

بر پایه این گزارش، سیداسفندیار فلاحت پور، مدیر روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون پیش از این در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره حادثه به وقوع پیوسته گفته بود: هنگامی که کارگر (مرحوم شهرام محمدی) مشغول رفع انسداد از خط لوله حاوی هگزان قبل از اقدام به تعمیر بود، در لحظه باز شدن قسمت مسدود شده (چوک شده)، گاز حبس شده در لوله (حد فاصل شیر بسته شده تا ناحیه چوک شده)، آزاد و متاسفانه مشتعل شد و منجر به سوختگی وی شد.

بر اساس این گزارش، شهرام محمدی، روز جمعه ١٩ تیرماه پس از یک هفته درمان، به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت.

شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) این ضایعه را به خانواده، همکاران و عموم کارکنان صنعت نفت تسلیت می گوید.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۱۴
تعداد بازدید : ۶۶۷