آیین نامه ساماندهی همایشهای خارج از صنعت نفت ابلاغ شد

آیین نامه ساماندهی همایشهای خارج از صنعت نفت ابلاغ شد
با موافقت بیژن زنگنه، وزیر نفت، آیین نامه ساماندهی و نحوه حمایت از همایشهای پیشنهادی خارج از صنعت نفت ابلاغ شد.

به گزارش شانا، به نقل از معاونت توسعه سرمایه انسانی وزارت نفت، به منظور نظام مند کردن و یکسان سازی شیوه حمایت از همایشهای پیشنهادی خارج از صنعت نفت،" آیین نامه ساماندهی و نحوه حمایت از همایشهای پیشنهادی خارج از صنعت نفت" ابلاغ شد.

در این آیین نامه که با هدف تقویت همکاریها، توسعه ارتباطات و ارتقای سطح علمی، معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی و افزایش مشارکت کارشناسان و پژوهشگران در پیشبرد جریانهای علمی تدوین و ابلاغ شده است، مهمترین معیارهای حمایتی از برگزاری همایشهای خارج از صنعت نفت قید شده است.

براین اساس، افزایش کارآیی و بهره وری؛ پتانسیل علمی، اجرایی و ارتباطی؛ اعتبار علمی و حرفه ای همایش، سازماندهی و برنامه ریزی، تسهیلات و امکانات برگزاری، هزینه ها و نحوه برگزاری همایشها، از مهمترین ملاکهای مورد بررسی برای حمایت از همایشهای خارج از صنعت نفت عنوان شده است.

همچنین تعیین معیارهای انتخاب و نحوه حمایت از همایشها با توجه به سطوح کیفی آنها، طراحی و تدوین سازوکار بررسی و اولویت بندی تمامی همایشهای پیشنهادی از سوی سازمانهای خارج از صنعت نفت و ارتقای کارآمدی، اثربخشی و بهره وری کارکنان به دلیل شرکت در همایش های پیشنهادی به صنعت نفت با تمرکز بر تغییر نگرشها و رفتارهای حرفه ای از جمله اهداف در نظر گرفته شده در تدوین و نگارش این آیین نامه است.

در آیین نامه ساماندهی و نحوه حمایت از همایشهای پیشنهادی خارج از صنعت نفت، بر محورهای دیگری چون ایجاد و ارتقای پتانسیل علمی و اجرایی کارکنان صنعت نفت و افزایش توان ارتباطی آنان از طریق شبکه سازی با سازمان های علمی و حرفه ای ملی وبین المللی و همچنین ارتقای سطح برگزاری همایشهای پیشنهادی به صنعت نفت توسط پایش ساماندهی و برنامه ریزی آن ها نیز اشاره شده است.

این آیین نامه، نحوه انتخاب و مشارکت در همایشهای مورد تقاضا از سوی سازمانهای خارج از صنعت نفت مشتمل بر سمینار، کنفرانس، سمپوزیوم، جشنواره، کنگره، و کارگاه های علمی و پژوهشی را در بر می گیرد.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۹
تعداد بازدید : ۵۳۸