تهیه برچسب انرژی برای ساختمانها و مراکز غیرصنعتی شرکت خطوط لوله

تهیه برچسب انرژی برای ساختمانها و مراکز غیرصنعتی شرکت خطوط لوله
تهیه برچسب انرژی برای ساختمانها و مراکز غیرصنعتی، از اولویتهای مهم امسال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در حوزه مدیریت مصرف انرژی است.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از شانا مدیر برنامه ریزی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با تاکید بر اهمیت بهره گیری مطلوب از انرژی، به خبرنگار، گفت: تهیه برچسب انرژی برای ساختمانهای غیر صنعتی، بخشی از نقشه راه انرژی این شرکت به شمار می آید که با هدف استفاده مطلوب از انرژی و بهره وری بیشتر، تعریف و تدوین شده است.

سیامک شیخ مقدس ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع انرژی و صرفه جویی مصرف آن،برنامه داریم این برچسب برای مراکز صنعتی زیرمجموعه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت در مناطق شمال شرق و تهران تهیه و تدوین شود.

وی با بیان این که انرژی و مدیریت آن موضوعی است که هم در سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و هم برنامه ششم توسعه بر آن تاکید شده است، تصریح کرد: این مهم در واحد مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به نحوی جدی پیگیری می شود و تهیه برچسب انرژی برای ساختمانها و مراکز غیرصنعتی این شرکت نیز گامی در همین جهت است.

شیخ مقدس با بیان این که ممیزی انرژی از دیگر حوزه های فعالیتی مدیریت انرژی، است، ادامه داد: پارسال، مناطق شمال شرق، شمال و منطقه فارس ممیزی انرژی شده اند و امسال نیز مراکز صنعتی مناطق جنوب شرق، لرستان، خوزستان، همچنین مناطق مرکزی،شمال غرب و غرب ممیزی انرژی خواهند شد.

به گفته وی، ایجاد سامانه مدیریت اطلاعات انرژی نیز از دیگر فعالیتهای حوزه مدیریت انرژی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است.

مدیر برنامه ریزی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تصریح کرد: این سامانه اواخر پارسال با تکیه بر توان و تخصص نیروهای شرکت خطوط لوله و مخابرات به بهره برداری رسید.

۲۲ تیر ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۵۳۹