جابجایی ٤٦ دکل حفاری خشکی در مناطق مختلف کشور

جابجایی ٤٦ دکل حفاری خشکی در مناطق مختلف کشور
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران از انجام ٤٦ عملیات جابجایی دکلهای حفاری خشکی این شرکت در مناطق مختلف کشور از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار شانا، سید شهریار موسوی در توضیح بیشتر در این باره گفت: جابجایی این تعداد دکل در مقایسه با مدت مشابه پارسال ١٠ مورد بیشتر است.

وی افزود: این جابجایی ها در قالب ٥ هزار و ١٢٠ محموله به طور عمده ترافیکی در سطح جاده های کشور صورت گرفت. 

موسوی اظهار کرد: برای حمل و نقل این دکلها ٦ هزار و ٦٧٩ کیلومتر پیمایش ثبت شد که حدود دو برابر مسافت طی شده در دوره مشابه سال قبل است. 

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران گفت: جابجایی دستگاههای حفاری از سوی گروههای مجرب عملیاتی با رعایت استانداردهای خاص و ایمن در جاده ها انجام می شود و در شتاب بخشی به عملیات حفاری چاهها بسیار با اهمیت است. 

وی افزود: این جابجایی ها با استفاده از خودروهای کشنده فوق سنگین و سنگین با همکاری اداره های راه و ترابری استانها و پلیس راهور انجام و برای نقل و انتقال هر دکل  ١٠٠ تا ١٢٠ دستگاه تریلر به کارگرفته می شود.

موسوی همچنین با بیان این که در مدت پیش گفته یک دکل حفاری دریایی نیز جابجا شده است، توضیح داد: اداره کل ترابری شرکت ملی حفاری ایران زیرمجموعه مدیریت خدمات این شرکت و دارای ٦ اداره شامل مهندسی، تعمیرات، بازرسی فنی، خدمات پشتیبانی و اداره سوخت است. 

مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: مهمترین بخش فعالیت ترابری شرکت، جابجایی بیش از ٧٠ دکل حفاری خشکی و دریایی، سوخت رسانی و انتقال کالا و مواد به این دستگاهها در موقعیتهای مختلف، نقل و انتقال کارکنان ستادی و اقماری و ارائه خدمات جانبی است.

شرکت ملی حفاری ایران یکی از شرکتهای بالادستی زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران است که حوزه ستادی آن در اهواز تمرکز دارد و عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی آن در مناطق خشکی و دریایی بیش از ١٠ استان کشور ارائه می شود.
۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۸۸۳