تایید سقوط یک هلی کوپتر درخلیج فارس

تایید سقوط یک هلی کوپتر درخلیج فارس
ارتباط یکی از هلی کوپترهای تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره از حوالی ٢١:٣٠ شب گذشته با مرکز قطع شده و نیروهای هلال احمر و نیروی دریایی در حال جستجو در آبهای خلیج فارس هستند.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار شانا، حوالی ساعت ٢١ شب گذشته یکی از هلی کوپترهای شب پرواز تحت اجاره شرکت نفت فلات قاره برای انتقال یکی از نیروهای حادثه دیده روی سکوی ابوذر به صورت اورژانسی حاضر و عملیات انتقال انجام می شود.

بر اساس اعلام شرکت نفت فلات قاره این هلی کوپتر تاحدود ٣٠ دقیقه پس از بلند شدن از روی سکوی ابوذر با مرکز کنترل ارتباط داشته است، اما از این زمان به بعد ارتباط آن با مرکز قطع شده و اطلاعی از وضع آن و حادثه احتمالی رخ داده وجود ندارد.

گفتنی است: عملیات جستجو توسط نیروی دریایی و هلال احمر  در محدوده های احتمالی مسیر حرکت این هلی کوپتر انجام شد.

به گزارش خبرنگار شانا و بر اساس اعلام شرکت نفت فلات قاره ایران، دقایقی قبل عملیات جستجو برای یافتن هلی کوپتر مفقود شده این شرکت نتیجه داد و با یافتن بخشهایی از لاشه این هلی کوپتر در نزدیکی سکوی ابوذر ، خبر سقوط تایید شد.

بر این اساس به جز خلبان و کمک خلبان ، دو تن از نیروهای شرکت ملی حفاری ایران که روی سکو دچار حادثه شده بودند ، در این پروازحضور داشته اند که هنوز نشانه هایی از حیات آنها در دست نیست.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۱۳
تعداد بازدید : ۷۴۳