آغاز جلسه علنی مجلس/سوال از وزیر نیرو در دستور کار پارلمان

آغاز جلسه علنی مجلس/سوال از وزیر نیرو در دستور کار پارلمان
سوال نماینده کرج از وزیر نیرو در دستور کار جلسه علنی امروز مجلس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری اوپکس به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی که دقایقی پیش به ریاست محمدحسن ابوترابی فرد آغاز شد طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح دوفوریتی استفساریه جزء 6 بند ب تبصره 2 ماده 76 قانون تأمین اجتماعی و لایحه اجازه مشارکت ایران در برنامه صندوق بین‌المللی پول جهت کاهش فقر و ارتقای رشد به عنوان دستور کار امروز پارلمان عنوان شد.

لایحه الحاق دولت ایران به پروتکل الحاقی به کنوانسیون قرارداد حمل و نقل بین‌المللی کالا از طریق جاده راجع به سند حمل الکترونیکی نیز از دیگر دستورکارهای امروز مجلس خواهد بود.

نمایندگان مجلس قرار است در ادامه یک نفر از نمایندگان را به عنوان ناظر در شورای عالی انرژی انتخاب کنند و تعدادی از نمایندگان مجلس را به عنوان منتخب مجامع استانی و عضو شورای فرهنگ عمومی استان‌ها انتخاب کنند.

لایحه موافقت‌نامه کشتیرانی تجاری دریایی بین ایران و غنا و پروتکل اصلاحی آن، لایحه اجازه الحاق ایران به پروتکل‌های اصلاحی 1،2و4 کنوانسیون ورشو و اصلاحیه آن به موجب پروتکل لاهه مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات حمل و نقل هوایی بین‌المللی و طرح یک فوریتی بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌های و دهداری‌های کشور از دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس خواهد بود.

سوال عزیز اکبریان نماینده کرج از وزیر نیرو هم به عنوان دستور کار امروز مجلس عنوان شد.

۲۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۴۹۷